Bel ons : 0514 56 52 52
Online afspraak maken !

 

Weddingplanner

Lydia Wedding, trouwen? ik ben uw weddingplanner...

14569799_1313503648662355_491168270_n

Ja, wij gaan trouwen!

Van harte gefeliciteerd, nu mogen jullie de mooiste dag in jullie leven samen gaan plannen.

Maar help! waar te beginnen? Waar willen we trouwen,  Waar willen we het feest geven, Wie maakt onze taart, Maakt onze foto's, Hoeveel daggasten willen we?

En zo natuurlijk nog veel meer.

Laat ik me even voorstellen...dsc_0722

Ik ben Lydia en ben uw weddingplanner, in de regio tussen Sneek en Zwolle.

Graag help ik jullie om jullie dag te organiseren en te plannen.

In mijn eigen bestand heb ik alles wat jullie willen voor jullie bruiloft en anders zorg ik er voor dat het er komt.

Denk hierbij niet alleen aan de trouwlocaties, cateraars en feestlocaties, maar ook aan: trouwauto's, fotograven, kinderentertainment, bloemisten, bakkers, reisbureau etc. Voor mij is niks te gek om het te organiseren. Alles om jullie dag tot een groot succes te maken.

Het kennismakingsgesprek (telefonisch of persoonlijk) is gratis, ik ga officieel van start na het tekenen van ons samenwerkingscontract.

Bij Lydia Wedding kunnen jullie kiezen uit 4 verschillende arrangementen.

Hieronder leg ik ze helemaal voor u uit...

1: Uw bruiloft van A tot Z.

Dit is het arrangement waar ik jullie "bijna" alles uit handen neem. Ik  vind voor jullie de mooiste locatie om te trouwen, receptie/feestlocatie, huwelijksnacht/reis en muziek/dj.  Ik organiseer en plan afspraken met cateraars, bloemisten, bakkerijen. Het aankleden van de verschillende locaties zal ook door mij verzorgd worden. Het papierwerk met gemeentehuizen, leveranciers, ed loopt ook allemaal via mij. Waar moeten jullie zelf dan nog voor zorgen? Het teken van sommige papieren, het uitzoeken van de bruidskleding, bloemen en versieringen (ik zorg weer voor de afhandelingen) en natuurlijk JA zeggen op de grote dag.

kosten: werkuren  +/- 36 uur (incl. de trouwdag van ca. 12 uur)  x €40.00 p/u excl. btw, reiskosten en onkosten.

2: Ceremoniemeesterschap.

Zelf in grote lijnen de dag willen regelen maar wil je iemand die in de voorbereidingen en gedurende dag jullie rechterhand is dan ben ik jullie ceremoniemeester. Ik kan jullie helpen met contracten van leveranciers, cateraars en dergelijke. Ik zal er zorg voor dragen dat de dag soepel verloopt doormiddel van het draaiboek en ben jullie aanspreekpunt voor familieleden en bedrijven. Hulp nodig met het uitzoeken van de juiste mensen/bedrijven, ik kan jullie in contact brengen met de beste mensen/bedrijven voor jullie mooiste dag.

kosten: werkuren +/- 24 uur (incl. de trouwdag van 12 uur) x €40 p/u excl. btw, reiskosten en onkosten.

3: Partyplanner.

Willen jullie alleen maar hulp bij het organiseren van het feest dan ben ik jullie partyplanner. Het bespreken en aankleden van de locatie, het regelen van de band/dj, de gasten ontvangen en zorgen dat het de party goed van start gaat. Dit doe ik niet alleen voor het bruidsfeest, maar ook voor een verlovingsfeest, vrijgezellenfeest, babyshower of birthdayparty.

kosten : werkuren +/- 12 uur (incl. feest van 4 uur) x €40 p/u excl. btw, reiskosten en onkosten.

4: Adviseur.

Willen jullie alleen advies over hoe jullie de dag  het beste kunnen organiseren en plannen dan help ik jullie daar graag bij. Ik heb voor jullie een draaiboek die je zelf kan invullen, ideeën voor locaties, muziek, bloemisten, fotograven, etc. Jullie krijgen een map met alle informatie en kunnen deze heel leuk vullen met jullie eigen ideeën en maak zo een mooie herinnering voor later. Jullie krijgen telefonisch advies mochten er vragen zijn.

Kosten: € 65 (1 uur telefonisch advies incl. )

 

Voor vragen of het maken van een afspraak belt u met 0623 579 031 of een email naar info@lydiabeauty.nl

img_0095

 

 

Comments are closed.